Fredag

Igår startade Jokkmokksdagarna här i Huddinge centrum så det bidrog till att vi hade lite extra mycket att göra igår på jobbet. Men det gick jätte bra. Alla var på toppen humör och gjorde sitt bästa. Såna dagar vill man att alla dagar ska vara.
Åkte hem efter jobbet och märkte att jag hade glömt mobilen på jobbet så ni som försökt få tag på mig, jag lever :)
Dennis hade lagat mat så vi åt tillsammans och såg lite på TV. Men Dennis mådde inte heller så bra så han gick och la sig innan mig. Jag fortsatte med att sticka på hans halsduk till 23 ungefär. Så jag borde hinna klart med den den här vintern, även om det känns som att jag kommer få hålla på i evigheter.

Hade hoppats på att förkylningen inte skulle bryta ut men hej och inte välkommen snor och ännu mer ont i halsen. BLÄ!! Har inte tid att vara förkyld, varför är det alltid så att man blir sjuk när det är som mest att göra på jobbet.

Skulle behöva få tag på mamma och vilken tur att jag kan hennes telefonnummer i huvudet :) Ska dit och se på Idol ikväll.
Dennis åker på konferens kryssning med jobbet så jag blir alldeles ensam tills på söndag,

Ska försöka äta frukost nu annars blir det bara en kopp med te.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du är alltid välkommen till oss ikväll och mysa om du inte vill vara ensam :)

2010-10-30 @ 07:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0