Fredag

Idag är jag ledig och det var skönt att sova ut :) Trodde att jag skulle sova längre men vid halv 10 vaknade jag och kunde inte sova om.
Var hungrig och tänkte fixa frukost men hade glömt köpa mjölk så har inge frukost :( Blir att äta lunch snart igen.
Byggena runtomkring oss håller på med något här också så tvn kör myrornaskrig lite då och då. Hela huset skakar också så dom tar i med dom tunga maskinerna nu.

När jag hade slutat igår så kom Dennis och hämtade mig så åt vi middag tillsammans. Han hade gjort den goda starka kycklingpajen som vi testade i sommras. <3
Det blev lite över så ska stoppa i mig det nu iannan jag ska rensa i förrådet för att försöka hitta grejjer att sälja på loppisen nästa helg. Hoppas att jag hittar grejjer som kan dra in lite cash till Thailandsresan bara.

Ha en bra dag allihopa, Im out!




När jag var brunhårig och vi tog en tripp till vikingaön Birka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0