Home!

Det har gått jätte bra på jobbet idag och med tanke på att jag mådde som en apa så var det skönt att vara kassachef bara. Var allmänt snurrig kände jag. Vi slog inte rekord så vi får försöka nästa år igen :)

Imorn blir jag hemma sjuk för att jag blir liksom inte bättre alls just nu så förhoppningsvis behövs bara morgondagen så att jag kan jobba måndagen igen. Gillar inte alls att vara hemma från jobbet, man får pengar när man jobbar och jag vill ha pengar.

Nu ska jag koka mig ytterligare en kopp te sen ta ett varmt bad och sussa tidigt.
Hoppas att ni andra tar vara på att klockan ställs om inatt så är man ute på krogen så har dom öppet en extra timme.

Så glöm för fabian inte att ställa om klockan!!


Imorn kommer min älskling hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0