Ledig Lördag!

God morgon Sverige!

Det blev Idol hos mamma och det var väl inget spännande faktiskt så. Dom är alldeles för osäkra för att det ska bli spännande nu. Men det vore tråkigt om dom som jag tycker är bäst skulle åka ut nu iof. Typ Olle och Jay :)

Mamma klippte mitt hår och fick faktiskt ta mer än hon brukar få ta, haha! Jag klippte inte till luggen heller utan testar en ny grej i håret och då får luggen fortsätta växa och kanske någon vacker dag är lika långt som resten av håret.

Vid 11 ska jag och Dennis iväg för att äta frukost på mitt jobb för vi glömde bort att handla frukost igår. Sen ska jag till SKHLM och fika med Ella och Lollo.

Ikväll sen blir det min födelsedagsmiddag med Farmor och Faster :). Det är en tradition som vi har att jag får inga presenter av dom utan dom bjuder mig på en middag istället. Vi har säkert gjort det i 7år nu om inte längre. Jag tyckte inte om att ha kalas så vi har alltid gjort något annat när jag fyller år.
Blir spännande att se vilken restaurang det blir denna gång :)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0