Stängning nr 1 avklarad.

Det var sjukt mycket att göra på jobbet och varorna blev stående till efter middagsrushen men men det blir så ibland. Allt ordnade sig med tanke på att det lugnade ner sig som tur är.
Jag åkte hem en sväng på min rast för att äta middag med min käraste. Det blev en ganska stressig middag men mysigt att se Dennis en gång under 48h.

Cold case går på 5:an nu och I like it :) Har massor med favorit serier men är dålig på att hålla koll på när dom går. Tacka vettja att kunna se dom på internet när man vill.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha sant. Men det är ju typiskt Ikea. Det är därför man ska handla någon annanstans egentligen, men det är ju så sjukt mycket dyrare. Men då är det iaf ihop monterat :P

2010-10-07 @ 01:10:24
URL: http://mammaellas.blogg.se/
Postat av: carro

ååh joo bettskena har jag frågat om förut, men som sagt att punga ut nästan 3000kr på en plastbit känns liiite för mkt, kan lägga cashen på en spa behandling istället som kanske hjälper en att slappna av.. :P

2010-10-07 @ 09:09:06
URL: http://www.carolita.babyblogg.se
Postat av: Isabella (nygift och gravid)

Jaa shit asså dom är svindyra om du ska ha en bra skötväska. typ barnvagnsmärkerna osv. vägrar betala 600-800 kr för en skötväska så då funkade everest toppenbra. Kostar 400 som fullt pris så den är ju inte heller billig egentligen. Men vi fick den ju för 200. :) Och GRATTIS till körkortet!

2010-10-07 @ 11:18:51
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0