Fredag

Inatt sov jag för jävla dåligt! Kunde först inte sova för att hjärnan gick på högvarv, låg nämligen och memorerade vägarna i Farsta inför uppkörningen :P. Sen på natten vaknade jag flera ggr av olika anledningar och drömde massa dåligt som tillexempel att jag inte klarade körkortet :(
Men när jag sen vaknade låg det ett jätte fint brev vid trappen från min Dennis! Den gjorde allt bra igen!!
Han åkte till GBG över helgen för att hälsa på sin far. Dom ska ha grabbkväll imorn med bastu och allt som hör till.

Jag jobbade till 17 sen åt jag tillsammans med Tobbe, Emelie och deras lillkille Loa innan vi alla gick hem till Lollo och Jesper för att umgås lite innan Jesper åker iväg på sin kurs och blir borta i typ 6 veckor.
Lollo och barnen är ju kvar hemma så vi hänger nog där iallafall ska ni se ;), det är ju typ alltid hon som lagar maten iallafall, haha.

Nu har jag plockat undan lite hemma för att få det gjort bara och skulle väl ha gått och lagt mig redan för en 1h sedan men så blev det liksom inte utan här sitter jag och skriver dagens blogg.
Imorn jobbar jag 9-15. Sussu kommer sen senare för att umgås lite innan vi ska ut och dansa.

Vad gjorde ni ikväll? Var ni också och såg Hoffmaestro på Gröna Lund som alla andra Stockholmare ;)?

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0