Hmmm? Pengar någon?

Jadu det skulle vara nice med lite extra cash bara sådär så att man kan åka till Thailand i typ 2veckor över jul och nyår :). Det är svårt att räkna ut om man skulle kunna spara ihop pengarna för resan, om man väntar för länge tar alla biljetter slut.
Om jag tänker realistiskt så kommer vi aldrig hinna få ihop dom summorna men jag drömmer mig bort!!

Idag jobbade jag öppning och allt gick bra förutom att det var riktigt segt med folk som gjorde att tiden gick sakta. Direkt efter jobbet gick jag till Lollo och Jesper där min karl hängde :) Blev bjuden på lasagne,mums, umgicks lite sen kom mamma och hämtade mig.
Vi övningskörde lite vid Enskede gård för att filurat fram att några som har fått köra upp i Farsta har fått köra inne på det bostadsområdet. Det var ett klurigt bostadsområde där hastigheten är 30km högerregeln, dubbelparkerade bilar och nån enkelriktad gata. Så blir inte överraskad om jag hamnar där.

Sitter och filurar på om jag ska köpa ett par hörlurar som jag suktade över förut men inte köpte för att jag tyckte att jag såg fånig ut i dom men tror att jag överreagerade och dom är jätte coola men, men, men... :P



Stänger imorn istället för Camilla som är sjuk så imorn kan jag inte köra som det var planerat. Det får bli på onsdag istället.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0