Måndag

Då var denna arbetsdag avklarad. Det var mer att göra idag än igår kan man lungt säga men vars fan då går tiden fortare. Enda negativa är att jag inte hinner göra allt som jag vill göra vid stängning, organisera och städa undan och fixa allmänt.

Imorn jobbar jag 11-18 och får inte glömma mina utbildnings pärmar som ligger hemma och dammar för det är möte på eftermiddagen.
Sen efter arbetet så har jag inget planerat förutom att pussas med Dennis. Det blir lite så att vi inte ses förutom att jag ser honom sovandes när jag kommer hem och han går till jobbet då ligger jag och sover.

Dags att fila nötterna. GONATT
(Har massa snask att berätta men jag fååååår inte för det handlar inte om mig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snask vill man ju läsa..! :P



jo, jag ammar fortfarande, så bio får det bli typ...sen..eller nåt..hehe

2010-09-28 @ 11:50:59
Postat av: Carro

glömde ju skriva mitt namn i förra kommentaren..men du kanske hajjade att det va jag...:P

2010-09-28 @ 11:52:10
URL: http://www.carolita.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0