Saturday evening

Godkväll kära läsare!

Min dag har vart sådär. Det var mycket att göra och jag stod på Big och vanliga och bara jagade hela tiden(ni som jobbar på donken vet vad det innebär) Hade inte en enda lugn stund innan 13 och tappade väl tålamodet lite med tanke på att jag hann bli hungrig och var allmänt klantig med att tappa saker och ting.
Förlåt kära arbetskamrater för idag!

Men slutade vid 15 och gick och handlade på Coop. Höll först på att glömma cigarett kvittot sen går jag ut ur affären kommer kassörskan springande och säger att jag har glömt min salsasås. Gaaah tänkte jag över att jag är så tankspridd.
Går in på Pressbyrån för att köpa en kaffe och håller på att glömma att betala. Tänkte bara på att andas och inte få damp över hur jäkla tankspridd man får vara.

Är hemma nu iallafall och har fixat iordning mig för ikväll och sitter nu och väntar på att Sussu ska komma så att vi kan börja laga lite tacos.

Hoppas att det blir en rolig kväll med massa skvaller och skratt!


Kommentarer
Postat av: carro o millie

mathias har hafte n lägenhet i rönninge så kanske därifrån eller nä ja vet inte :)

va roligt, hopaps ni får en lyckad kväll med massa sprit och skratta :)

vart brukar du gå ut? Känner mig som en gammal tant som inte vet nå bra ställen längre haha.. blir ju minder sånt nu medMillie oallt..



vi får ta o ses nån gång snart ! va ju säkert typ 10 år sen sist??!!

2010-09-11 @ 19:22:46
URL: http://babyeggi.blogspot.com
Postat av: carro

hahaha jag va helt otrolig när jag va gravid, glömde grejer hela tiden..säker på att det inte finns en bulle i ugnen...?:P

2010-09-14 @ 10:53:26
URL: http://www.carolita.babyblogg.se
Postat av: Jenny

din header (el va den heter?) synns bara helt när man ska skriva kommentar? :/ annars syns bara halva.. :/ so u know.. (hos mig iaf)

2010-09-14 @ 22:33:13
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0