Sandhamn

Glömde ju helt bort att berätta vad överraskningen var för något!
Vi åkte iväg vid 11 tiden och visste fortfarande iiiingenting. Efter att ha kört ett tag till Värmdö och sedan landsväg ut till Stavsnäs(?) så klev vi på en båt som gick till Sandhamn.
Där hade Dennis bokat ett rum till oss på Seglarhotellet. Vi började med en promenad och kollade läget, det fanns inte så mycket där men efter att vi hade fått checkat in så tog vi vårt pick och pack ner till Relaxen. Badade och bara var sen var det massage inbokat :) På kvällen åt vi middag på hotellets restaurang med utsikt över alla båtar som låg i hamnen. Feta båtar!
Han är för underbar min karl att komma på något för bara oss två.

Dagen efter var vi uppe tidigt och tog första båten tillbaka till Stavsnäs. Dennis har ju vart sjuk i veckan men mådde bättre men på morgonen när vi vaknade var han sämre igen så vi var bara hemma hela söndagen.

Nu är jag mitt uppe i en arbetsvecka med 1 ledig dag på torsdag annars jobbar jag på som vanligt. Ska nog träffa Jenny på torsdagen då hon har båda barnen på dagis nu.
Ska till Din Sko och köpa gummistövlarna som jag vill ha när lönen är på kontot.

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-120 läsare blir din här på http://laakinoiise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-3.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)



2011-08-23 @ 20:40:06
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0