Mat.

Jag är verkligen ingen kock. Tycker det är fifan tråkigt att laga mat och idag när jag lämnade syster min i Tumba så stannade jag på Willys och handlade. Ringde Dennis för att höra vad jag skulle köpa för mat och han säger överraska mig.
And I did! :)
Pasta med räkor, chili och basilika.
Det trodde ni inte om mig va jag visste för fan inte ens vart jag skulle hitta den jäkla basilikan, haha.
 Det var gott och lätt att göra men det var något som saknades ändå, vet inte om jag saltade för lite kanske men får testa det till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jamen den jäkla basilikan kan ju vara var som helst :p Här på Åland ha dom dessutom flytta runt den så det är totalt omöjligt att hitta....och då snackar vi små butiker! Om man inte ser det ur Ålandsvinkel....



Låter riktigt gott i alla fall :)

2011-02-23 @ 20:03:40
URL: http://pyssligtliv.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Nämenn.. (:

2011-02-24 @ 23:02:09
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0