Tacos, Lets Dance och häng.

Är verkligen inte så fokuserad på att blogga nu, alla har väl sina ups and downs. Men ibland kommer jag på att det är dags att uppdatera, som nu :)

Sitter hemma hos Jesper och Lollo (konstigt va?). Vi har precis ätit tacos och det var verkligen gott. Var riktigt hungrig sista timmen på jobbet antagligen för att jag jobbade över för att räkna klart rikskupongerna som redan var försenade.
Imorgon är jag ledig för att jag har bytt bort min tid så att jag kan följa med Dennis och fira hans mormor som fyller 60. Det blir alltså en tripp till Örebro för att bowla och äta mat. Sen om det inte blir alldeles för sent ska vi kolla in Dennis brors nya lägenhet i Strängnäs.
Hade verkligen noll koll på att det är Melodifestivalen imorgon och vill verkligen se det men får gå in på nätet och lyssna på låtarna sen. Någon som ska följa det imorgon?

Nu ska jag se lite på när boysen spelar sitt jäkla hockey spel och sen är det Lets Dance.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska glo på det och Joni har inget annat val :P

2011-02-04 @ 20:31:44
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: erika

det är inget jäkla hockeyspel ;) -D

2011-02-04 @ 22:41:25
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0