Woop Woop!

Trots snökaoset idag och en aningen rörig start på morgonen så har det vart en toppen dag idag.
Vaknade och såg att det var kaos ute så jag klädde på mig och började gå till jobbet. När jag närmade mig centrum vid 07.05 så ringde en kille från jobbet och sa att en av städarna fortfarande inte har kommit in på restaurangen ( dom börjar 06.00). Blev helt chockad och försökte gå ännu snabbare och började planera i mitt huvud hur jag skulle hinna hjälpa till med städningen och göra det jag ska göra.
Allt ordnade sig då den andra städaren kom och jag hade hunnit ringa in en 3:e för att man verkligen ska hinna bli klar. Torkade alla bord och städade toaletterna fort som faaaan. sen började jag moppa då kom den 3:e som jag ringt och tog över mig. PUH!
Alla andra medarbetare tog sig till jobbet, ganska sena men dom kom iallafall :) Som tur var det inte så mycket att göra på morgonen så allt ordnade sig.

Nu på kvällen har vi hängt hos Jesper och Lollo, middag, kaffe och lite chirre blev det. Jag skulle promt se Lets Dance och satt och kommenterade under programmet innan jag märkte att ingen av dom andra tittade, haha.

Imorn är det kalas för min kära far! Han fyller minsann 40barre. Så Tyresö för hela slanten imorn.

Gonatt gott folk och trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: carro

chirre o barre..?? :P

2011-02-13 @ 16:21:22
URL: http://www.carolita.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0