Hemma sjuk.

Ännu en bortförklaring för att inte blogga just nu. Igår låg jag helt däckad i soffan, idag är jag mer människa men fortfarande inte ok.
Gick och la mig vid 23 igår och vid 24 vad jag fortfarande vaken för att jag låg och hostade. Tog hostmedicin och somnade sen på en gång. Vaknade igen vid halv 3 på natten och så var det samma visa igen. Hostar så mycket att jag nästan kräks och kunde inte ta hostmedicin igen så för att inte väcka Dennis som går upp 5.20 så gick jag och la mig i soffan.
Han hade som tur inte hört något inatt, försökte alltid att hosta i täcket så att det skulle låta mindre.
Måste få i mig frukost nu så att jag kan ta mer medicin.

På färjan mellan Khanom och Koh Samui


Kommentarer
Postat av: Laila

fn bild på er=)

2011-01-13 @ 22:02:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Ella

Jätte fin bild :) Va härligt det ser ut med havet och palmerna...

Hoppas du blir frisk snart stackare. Det är inte roligt att vara sådär hostig :(

2011-01-16 @ 00:23:02
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0