Möhippa

I förra helgen var det Jennys möhippa :)! Det vart lyckat även om moder jord inte riktigt ville vara med oss. Jenny hade en rolig kväll och det är allt som betyder för mig. Ska se om jag får in nåt foto kanske om hon godkänner något av dom.

På söndagen sen var vi på Heron på kvällen för att se Pirates filmen tillsammans med Dennis syskon och mamma. Tyckte filmen var okej men trodde att Sparrow skulle vara roligare för att det var "hans film". Han var nästan roligast i den första filmen.

Annars har jag jobbat och försökt att ta tag i joggningen men det har gått sådär. Fick ont i ena foten efter några rundor och tog det lugnt en dag för att se om det blev bättre och det blev det så var ute igen och fick samma smärta i foten.
Så lät bli att springa någon dag men fick ont i knät av någon anledning som jag själv inte har någon aning om så kunde igår knappt ta en promenad för att det gör ont.
Så min kropp vill inte arbeta med mig så ska försöka ta det lugnare med promenader i början även om det är sååååå tråkigt att promenera.

Jobbar imorn också sen är jag ledig en helg till, kors i taket! Då ska det njutas av värmen och solens sken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0