Hemma

Nu är jag hemma från jobbet. Det har gått bra men det har vart rörigt så det skulle inte förvåna mig om jag har missat att göra nåt :S
När jag började så hade dom haft så sjukt mycket att göra sen 11 så allt var slut överallt så det var bara att försöka fylla upp och städa samtidigt som det skulle göras burgare såklart.
Det ordnade sig men som sagt det var rörigt och hade as mycket ungdomar som bara skitade ner överallt. Det är som en ungdomsgård på kvällarna hos oss. Har inte Huset i Huddinge öppet alls eller??

Är inte trött för fem öre så försöker varva ner men nu är jag hungrig också så måste äta nåt. Får se när Dennis hör av dig, ska hämta honom från centrum sen när han är på väg hemåt :)


Kommentarer
Postat av: Isabella ( mamma till Eira)

Dom är underbara att köra. :) men samtidigt älskar jagvåran emmaljunga. Känns mer som en mer ordentlig varm. :)

2011-03-19 @ 23:57:37
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Ella Bella

Ne han gjorde inte illa sig så mycket. Bara lite skrapsår och det klarar han av ;)



Ja fy fan va mycket folk det var igår. Hänger ungdomarna fortfarande på jobbet på kvällarna? Dom måste väl ha någon annanstans att hänga.

2011-03-20 @ 13:15:00
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0