Vill göra hemma!

Här kommer en liten lista på vad jag vill ska göras och vad som ska göras i vårt hem :)

- Måla om trappan, fortfarande vit men den måste målas om.
- Måla om alla lister (dom som bodde här tidigare oljade inte bara in golvet utan listerna också)
- Kakla om i köket
- Köpa ny matta
- Köpa nya ramar till alla foton i "hallen". Olika varianter fast bara vita ramar.
- Köpa nya möbler till balkongen, vill ha dom där soffvarianterna(SKITDYRA jäkla grejjer)
- Organisera förrådet bättre.

Det var nog det jag kom på just nu. Får bocka av sen när jag väl får tid och pengar till detta.

Kommentarer
Postat av: Nina

Dom som bodde i min lgh tidigare målade om väggarna i sovrummet men täckte inte för lister och lampknappar och sånt. Ser för tääääskigt ut!!

2011-03-23 @ 08:10:59
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0