BSB

Ja för fan idag skulle jag lyssna på Backstreet Boys när dom kom på vår egna McD radio.
Går iof inte att återberätta så bra tyvärr men alla skrattade tillochmed gästen som Crippa hade i kassan.

Crippa -Erika jag vill ha en ....

Erika -  Duuu jag höör inget jag lyssnar faktiskt på Backstreet Boys.

Nä ni det gick verkligen inte att återberätta alls men kul så in i skogen var det iallafall för jag hade verkligen högt :P
Sen kom en av ynglingarna som brukar hänga utanför in och beställde. Han skulle ta med sig och sa att han ville ha med sig käätchup. Svarade då helt seriöst att tyvärr det har vi inte men ketchup har vi. Stackarn skämdes lite och jag hade skrattattack med Sarah.
Klassikern som Jesper brukar köra när folk säger att dom vill ha en "kola topping"(ja dom säger så) är att han frågar om dom vill ha glass till. HiHi :D

Jag stänger imorrn också och hoppas på att få köra skiftet då. Det gick inge bra i söndags eller idag eftersom dom tar förgivet att det är dom som ska få bestämma. Men det är meningen att jag ska köra alla skiften när jag öppnar eller stänger för den 18:e så ska jag vara helt ensam.

Hittade en klänning jag skulle kunna ha på nyårsafton men den fanns inte i min storlek så jag får leta vidare. vi har kommit fram till att vi ska vara finklädda. Killarna måste ha skjorta o kavaj typ. ska bli så roligt.
Och jag som då inte åker skidor eller nåt sånt lånar grejjer från folk för att inte frysa ihjäl där i snön :P
Slutar säkert med att jag Natta och Jenny bara sitter på afterski och ser allmänt snygga ut.

Vet att ni år några som sitter och läser min blogg. Kommentera om ni tycker nåt är kul eller om jag är allmänt dum i huvudet. vill ju höra vad ni tycker. Jenny vet jag ju redan är road av att följa mig :D

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0