Jultomte

Imorrn är det julfest för barnen på jobbet och då kommer jultomten. Granen är framme i lobbyn. Snart ska ju faktiskt granarna i hemmen fram och det känns som att man inte riktigt hänger med :S
Pratade med min far och det blir julafton hos farmor den 28:e då passade det alla. Så riktiga julafton blir hos morfar iår.
Min kära mor försökte få ur mig vad det är jag vill ha i julklapp. Henne har jag redan fått min iPod(som måste in på reparationen den är cepe) av men mer vad morfar o Birgit ska köpa.
Funderade ett tag på det och kom fram till en blå klocka och röda skor. Så jääkla bra för har ju inga röda skor och ingen blå klocka men massa andra skor och klockor har jag :D. Försökte förklara för Karne varför man har så mycket av allt och det är för att man har mer att välja mellan och inte behöver nöja sig med något halvdant. Så bra :D

Jobbade ida också som jag säääkert har nämnt tusen ggr men det är helg och då blir det extra jobbigt o jobba. Det gick bra även fast vi tappade lite i försäljning. Men det är inte mycket man kan göra åt det.
Folk behöver inte fråga vad jag har gjort om dagarna för det känns som att jag alltid svarar att jag har jobbat.


Killarna i köket va lite roliga idag. Dom påstod att det enda sättet att jämföra hur många man har haft sex med är att behålla tjejernas trosor. HaHa så jääkla sköna. Båda är 17 år också. Jesper kände att han inte hade nåt i den diskussionen o göra. Meeen sen kom vi in på då att hur många killar skulle vara för mycket för mig. Jesper sa 25 och jag höll på o sätta i halsen. Det betyder att det är väldigt många färre än det för min del.

Ska fortsätta mumsa på mina havreflingor överdragna med youghurt.

baaaj

.Sadly but truly it seems that we will never see eachother the way we used to.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0