Not so sweet sunday

Bakis och härlig såhär på en söndag. Det är nog meningen att det ska vara så :P

I helgen så har jag tagit nån öl med Kalle bara för att uppdatera lite. Han visste grejjer om dom andra från klassen också så det va perfekt. Efter det så mötte jag upp den fulla herrn som inte kunde låta bli o sjunga "kung i baren..." efter att ha vart på personalfest :D Men han mådde as bra. full o glad.

Jag var på min personalfest igår med Eriksberg och Tumbas restauranger. Skoooj.
Kuljeet som fyllde 30 igår höll en stadig profil. Börjar med att ta sönder ett vinglas för att det är slut och välter ut en drink  när han ska ta Sarahs kamera. Ingen kunde låta bli att skratta :D

Vi började lite segt på dansgolvet men sen så var det typ baaara vi som dansade. Va riktigt kul tillochmed Dharam dansade det var härligt atta alla verkligen var med :D Det fanns också en liten stund då bara jag och Tina stod på dansgolvet och körde vår grej haha. Det va en röj kväll med gratis sprit.
Eftersom jag var as peppad och finnepacket va på 360 så åkte jag dit för att vara där sista timmen. Men det gör inget eftersom det inte behövs betalas nåt för min del. Hade jätte ont i min hals på kvällen men det fick inte mig att vara tyst på nattbussen. Nope, för jag är roligast på nattbussen det bara är så.
Joni och Jenny vet vad jag pratar om för dom fick stå ut med mig iof tyckte dom att jag var festlig så det gjorde ingenting.

Så min dag ska baaara vara lugn. Mamma ringde o frågade om jag skulle komma över men jag hoppar över det denhär söndagen.Vi ska ändå ses på tisdag när vi ska till IKEA och köpa en skohylla till mig och mamma behövde nya grejjer till deras fina nya badrum. Lilla men fina badrum.

The bed is callin' for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0