En sån här onsdag.

Japp, jag jobbar som vanligt. Känns som det är det enda man gör. Men har ju fått lite mer uppgifter och ansvar så det blir lite mer variation. Ska bli verifierad så fort det bara går då får jag en beige skjorta :D Värsta grejjen!!

Pratade lite snabbt med Malin igår på msn och förklarade då hur bra det känns att vara bra på något och arbeta sig uppåt. Sen tycker jag det är skitsamma om det är på McDonalds som det är i min situation. Sådant jag lär mig där är regler som alla restauranger ska följa. Att räkna kassor och inventera samt att leda ett team är ju grejjer som man ska kunna på flera arbetsplatser.
Har inte några planer på att vara kvar jätte länge till men jag trivs och det är baaara det som räknas. Skulle kunna jobba på ett kontor med ett slappt jobb men om dom på det kontoret skulle vara aaas tråkiga hur kul skulle det vara på en skala?! No funnie.

Idag passade jag på att köpa ett par svarta pumps från Wedins. De hade 20% rabatt igår och idag så kunde inte låta bli :P. Killarna på jobbet bara suckade och frågade hur många par skor jag har köpt de senaste 2 månaderna. Ljög lite och sa att det var fyra par men det är typ 7 par skor.
Kan inte låta bli o köpa skor. jag gillar skor :D .
Bara för det så kom jag på att jag måste få med mig min mor till IKEA och köpa en stor skohylla. Hatar o ha mina skor i en stor kasse och överallt i rummet. Måste ringa henne imorrn.

I helgen är det planerat att jag jobbar stägning på lördag och
sen ska jag ut o dansa med Malin och Sanna.
Can't wait säger jag bara.

På fredag är jag ledig så ska in till stan o funderar på att vara lite busig o pierca mig hihi. men ska träffa Jimmy iallafall hjälpa till med hans fredags shopping.

nu ska det sooovas  Jalla bye som dom säger här omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0