Oså var det så att...

... man har minsann skaffat sig en blogg sida. Får se hur bra det kommer gå för mig att använda den flitigt men kan vara kul iallafall :D

Kom hem förra onsdagen från Thailand som var helt underbart. Såklart  Passade på att tatuera mig där har tyvärr inget foto just nu på själva tatueringen men det blev fem stjärnor i svanken på rad. Är jätte nöjd.
Tatuerad



Jobbat torsdag till söndag ledig igår och sen jobbar jag till fredag.
Så igår passade jag på att umgås med Jennypää,Vi åkte till Kungens kurva och Skärholmen för att shoppa lite. Ja, jag shoppade massoooor i Thailand men behöve höst/vinterskor och köpte min fiiina iPod nano 2gb. Är så nöjd så nöjd :)
Det är alltid lika trevligt att träffa Jenny. Vi gör ju inte det så ofta med tanke på att båda jobbar knäppa tider.

Det är fan snart jul. Helt sjukt måste jag säga. Tiden går så fort och nu ska det handlas julklappar när ska jag hinna det?
Nyår har börjat planeras lite kanske. Vi har tydligen öppet på jobbet nyårsafton och nyårsdagen så måste se om jag jobbar dom dagarna annars hänger jag på finnepacket på kryssning med TAllink. Det kan nog bli as roligt. Så hoppas att jag är ledig.

Men nu så ska jag laga lite mat.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0