En lördag..

Igår så startade dagen med frukost och sen tog Dennis tag i att måla klart vårt sovrum. Vet inte om jag har sagt det men färgen på väggarna där var speciell. Dom hade försökt matcha fond tapeten som är i huvudändan av sängen. Så nu är det vitt iallafall, det blev mycket bättre så.
Medan Dennis målade städade jag. Plockade undan, dammsög och moppade.
När det var färdigt tog vi bussen till IKEA där vi gick raka vägen till sängarna. Klämde och provlåg några stycken sen var det att plocka llt ur tag själv lagrena för att betala och ställa dom nere vid leverans snubbarna.
Det blev en Malmen ram i ek med två 90 sängar och en 180 bäddmadrass. 2 lakan fick vi med oss också eftersom vi inte har några så stora :)

Väntade in leveransen av sängen sedan kom "B" och hämtade oss. Grillade i gott sällskap och vi missade regnet som tur var, haha.
Vi ringde tarre ganska tidigt men var helt slut och öppnade idag så tog det lugnt men hade verkligen en rolig kväll. Det går inte att låta bli att skratta massssooor med de människorna :)

Sov riktigt dåligt inatt (somnade liksom aldrig utan låg halvvaken hela tiden) så var jätte trött när jag gick upp lånade jag Dennis busskort och tog bussen till centrum. Kände bara att jag inte orkade cykla idag.

Öppnar imorgon också så har badat och satt på mig myskläder. Kanske blir en film sen sussa..

xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0