Home Sweet Home!

Nu är jag hemma från arbetet, inte just nu nu men för en liten stund sedan. Kvällen gick bra men vi hade hela tiden någonting att göra så hann inte fixa uppfyllning och liknande för imorgon i samma utsträckning som jag brukar och hade velat.

Morgondagen är smockade med saker. Dennis ska börja måla direkt när han vaknar (observera inte när jag också har vaknat utan när han har vaknat och det lär bli tidigt :P ) och jag ska städa under tiden. Sen bär det va till IKEA för att köpa säng och efter det får vi besök av Dennis mor och syster som är nyfikna över hur vi bor :) Seeen kommer B för att hämta oss då vi är bjudna på grillning hemma hos honom med några andra. Ska bli riktigt gott med grillat. Håller mig nykter för att kunna öppna på söndagen tyvär.


 En stooooor kram med min älskling. <3


Nu ska det sussas.



xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0