Sååå dålig!

Helt galet dålig uppdatering. 5 dagar sedan som jag skrev sist. Sorry!
Det är ju saker hela tiden känns det som. Jobbas det inte så är det annat bokat eller så umgås jag hellre med min käraste kärlek !

I lördags så fixade jag och Dennis lite hemma innan vi mötte B i centrum för att handla massa råvaror för att lagas tacos. MMmmm vad gott det var och eftersom vi var tidiga så passade vi på att njuta av några öl på balkongen. Solen sken och det var nästan gaaalet varmt men ack så härligt. Det ska bli massa sådana dagar nästa sommar hos oss :)
Vi tog oss sedan hem till Frida som firade sin 20års dag. Det var trevligt men vi var inte kvar så jätte länge.
Söndagen spenderades på Heron City med ett stort varv på Media Markt där vi var riktigt nära på att köpa ett biosystem men vi fick svårt att välja sen så det får vänta till efter Thailand !
Seeeeen såg vi Flickan som lekte med elden.
Filmerna är värda att ses, absolut, men läs hellre böckerna. Det är så mycket mer som händer än det som de har filmatiserat, sjukt galet mycket mer så som sagt se filmerna men läs även böckerna.

Lite jobbigt på jobbet nu med folk som är sjuka, som skapar stora problem för oss när ingen sen kan ställa upp och jobba. Men vad ska man göra. Förhoppningsvis ordnar det upp sig till nästa vecka.

Ska snart sova tänkte jag men först måste det spelas lite :)

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0