8:e dagen avklarad imorn 9:e.

Har jobbat min 8:e dag irad idag. Jag var trött, haha! Dom frågade mig imorse om det gick bra för mig och nej det gjorde det inte, men det blev bättre :P

Hade teorikurs efter jobbet och det såg man kanske inte fram emot imorse när klockan ringde halv 7 men vars fan jag lär mig massor med saker på kursen och har väl hmm två eller tre lektioner kvar. Måste köra mer bara så att jag hamnar i fas med teori och körning.

Jaja men imorn blir det 11-16 sen inga planer på kvällen. På onsdag är jag däremot ledig och då ska jag träffa Jenny och Fanny. Jenny skulle till doktorn så ska leka med Fanny under tiden sen blir det väl en fika :)

Hoppas att sotaren inte kommer imorn i ottan så att jag får sova ifred! Sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0