Körning, teori.

Var och körde på dagen och det gick bra förutom migränen på väg tillbaka men det släppte sen som tur är. Sen hem en sväng för att filura lite i min garderob :P
Jag kollade egenom alla kläder och rensade det jag då inte kan ha eller inte vill ha. Så det blev en IKEA kasse med kläder som ska med till loppisen.
Skulle vilja gå egenom kartongerna i förrådet men jag orkar verkligen inte börja röja där.. Det följer nog med en hatthylla till loppisen också för den var tydligen inte så fin tyckte en annan i hushållet ;) haha

på schemat nu - Boston tea partyyyy !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte trevligt att träffa henne.. Jag och Sarah får ta och hänga lite i huddinge när bådas barn har kläckts ;)

Vi 3 kan ju ta en fika någon dag då du är ledig också. Om du har lust :)



Jaha :) Skönt att stänga tidigt (till skillnad från huddinge) för engång skull ;)

2010-03-23 @ 00:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0