Sista teorilektionen.

Idag hade jag den 5:e och sista teorilektionen som handlade om människan. Jag har fått olika åsikter angående teorikursen men mest att det är onödig. Jag personligen tycker att den var bra, dyr, men bra. Det kan vara svårt att läsa saker och sen inte få det förklarat mer ingående. Man kan alltid fråga de som har körkort men det är inte säkert att denna kan förklara det för dig heller för vana förare kör per automatik oftast. Saker och ting görs omedvetet.

Det är lite jobbigt på jobbet i helgen för att en arbetsledare är sjukskriven i två veckor och detta är min lediga helg så jag vill verkligen vara ledig och har planer för i princip alla timmar på alla dagar i helgen. Kände mig jätte elak när jag sa tvärt nej att jobba i helgen men varken kan eller skulle ha orkat :S


(Domhär skulle vara snygga men glasen får inte vara för stora för att det ska kunna vara styrka)

I nästa vecka måste jag verkligen verkligen gå till synsam och ha bestämt mig hur jag ska göra. Köpa ett par jäkla clip ons som jag troligtvis aldrig kommer att använda förutom när jag kör eller satsa på ett par solglasögon med syrka som jag i princip vet att jag kommer ha bland folk. hmm!

Se klart NCIS nu sen sussa, jobbar 11-20 imorn.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ella

Ja precis, jag tror att vår hyresvärd inte riktigt bryr sig och det är ju tråkigt :(

2010-03-25 @ 23:23:42
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0