God dag.

Idag skulle vart en heeelt vanlig dag men icke. En kille på jobbet drömde att vi skulle ha en såkallad SOR (ett överraskande besök från en av de högra cheferna) och vi skrattade åt det lite men vid halv 10 så ringer han och säger att han är där om 20 minuter. Heeelt crazy!!
Meeen det gick great och alla var glada och nöjda så vi klarade oss :) Tack alla som jobbade idag!

Efter jobbet kom Dennis till centrum för att hämta ut bilen som lämnades på lagning imorse. Skönt att få det gjort men det svider ju i plånboken :(
Så mamma kunde komma och hämta sin bil också men vi passade på att köra lite och det gick ju great nu när det är konstaterat att det inte var mitt fel att vi fick motostopp hela tiden utan det var ju bilen som var trasig :P hihi

Älsklingen min blir hemma imorn med så ska köpa med mig glass hem efter jobbet, det är ju gott och känns bra i halsen när man har ont.

Sen på fredag morgon så åker vi till GBG för att träffa Dennis nykläcka lillebror och den lite större lillebrorn också såklart.

Baj baj och ha det grejt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Läbbigt när det blir som man drömt..



Åh en till bebis.. (: men då antar jag att ni är där över helgen? Hade nämligen tänkt om ni ville se på eusovision me oss..

2010-05-27 @ 09:43:59
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0