Introduktion och övningskörning.

Introduktionen gick jätte bra idag :) Var jätte nervös men det släppte ganska fort. Försökte att vara stenhård men ändå hålla dom intresserade i vad det är jag berättar. Det blir väldigt mycket pladder från min sida :P

Mamma kom vid sju till jobbet och hämtade upp mig. Sen åkte vi hem och bytte bil bara. Det blev en sväng in till stan. Spännande värre men det gick jätte bra. Fick nåt motorstopp men hade aldrig nån bakom mig så det var inga problem :) När jag kom hem så hade min älskade somnat på soffan och gick o la sig i sängen för en stund sen.

Desperate Housewives tog slut nyss och tyckte sååå synd om killen Eddie :´( uscha! Och nu är det Cugar Town. Gillar att dom kommer efter varandra :)

Imorn ska jag träffa Jenny och barnen en sväng på dagen sen måste jag städa för nu är det rörigt igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0