En torsdag

Imorse åkte jag tidigt till arbetet för att vår nya glass och milkshake maskin skulle installeras. Yeeeeei säger jag bara. Den är så fin och går så sjukt goda produkter!
Seeeen åkte jag hem för att vänta in min vän Elin och hennes son Wilmer. Hon har aldrig sett vår lägenhet så blev jätte glad över att hon hörde av sig om att hon har bilen och kunde komma och hälsa på. Så vi lunchade på Ivans och åt en glass medan Wille gungade en vända.

Middag hos min kära mamma när Dennis hade kommit hem sen hem och nu sitter jag och ser på BB såklart.
Brukar se den bara vid 19 men är ändå vaken så kan se det nu också.

Jag håller tummarna för Simon, vem vill ni ska vinna Big Brother 2011?

Kommentarer
Postat av: Stella

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 22:59:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0