Bra helg.

Inte vann Danny i lördags inte. Saade var helt okej men med tanke på att dom hade typ samma stuk på låtarna och satsade mycket på scen showen så gjorde Danny det bättre. Han är en bättre sångare och dansare enligt mig så det var lite surt. Men som sagt, helt okej. Hoppas att det går bra i Eurovision bara. Bättre än dom senaste åren iallafall.
Hade en riktigt rolig kväll med tjejhäng här hemma tills Melodifestivalen var slut sen hookade jag med Jerry och Jimmy inne i stan för att svänga våra lurviga.
Att gå ut och dansa är en av dom bästa sakerna jag vet, det har alltid vart så :).
Har funderat mer och mer på om jag ska börja dansa street (har dansat en termin när jag var yngre och tyckte det var skit kul) och har kollat lite på olika ställen men inte riktigt bestämt mig vart isåfall. Dom bästa dansstudiona ligger inne i stan och då måste jag verkligen ge mig fan på att göra det till 100%.
Den här filmen är såååå bra. Den och Step Up är sjukt bra dans filmer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh Honey ((:

2011-03-14 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0