Ägg

Vi fick ett jätte stort av cheferna som vi mumsade på i helgen nu haha. det är fortfarande halv kvar, även om jag tycker att det enda jag har ätit är massa godis HaHa

Ja, ni vart ska jag börja någonstans. I torsdags var det ju Byz på TB's i Tumba. Han var lika grym som vanligt och det var en trevlig kväll.
Jobbade dagen efter 12-18 även om jag skulle ha varit ledig bara för att jag känner att jag måste ha pengar pengar o pengar. Får inte min ekonomi att gå ihop och så kommer snart elräkningen och skatteskulden ska betalas in. Det är inte många pengar det handlar om men det är ändå en oberäknad utgift kan man säga.

Så efter jobber i fredags så var jag och Patrik på bio och såg den nya Beck filmen. Den var jätte bra även om jag satt och slumrade till några gånger.
Det var läskigt två ggr den kvällen. Först när vi går på Söder mot bion så är det tyst inte konstigt skrik eller så sen hör man smack och så ligger en kille helt borta på marken.
Det var en sån skum situation med tanke på att det inte var bråk med skrik och grejjer och vännerna som sen försökte få liv i han som låg ner inte gick efter killen som slog honom, det var liksom som om det var helt oprovocerat slag. Aja det va läskigt iallafall.
Seeeen efter filmen när jag skulle gå från pendeln tänkte jag tillbaka på filmen för den handlade om att tjejer blir våldtagna och en blev strypt. Alla var på väg hem från tåget. O tjejen som blev mördad fick inte sitt skrik hört pga att ett billarm gick när hon blev överfallen.
Vaaad tror ni händer när jag går alldeles ensam från tåget hemåt. jooo ett billarm började tjuta. Blev lite paranoid där


Och igår så var det mycket att göra på jobbet vi sålde mer än planerat och körde på att jätte låg löneprocent så Jesper fick för sig att vi ska ut och dricka öl. Crippa och han skulle först bjuda mig på en öl var men sen kom Jesper på att han ska försöka att kvittoredovisa det och se om han får tillbaka cashen :D Spännande faktiskt.
Men iallafall det skulle bli typ två öl men a efter fyra tror jag så började vi röra oss därifrån och jag va aas sugen på att dansa så jag hörde av mig till Elin :D. hon skulle ut såklart så jag åkte hem o duschade o fixade till mig sen drog jag till stan och dansade i typ tre timmar o sen hem igen..... och upp o jobba klockan 10 idag.

Så det har vart min påsk hittills och det är bara imorrn kvar sen är alla öppettider tillbaka som de alltid har vart.

En dröm :
Jag hade tydligen gått in i en lampaffär och vält ner allt, garvat lite och sen bara gått därifrån !!!!
Berättade för Malin när hon ringde mig och det är ju så jäääkla coolt för man skulle likagärna kunna göra en sån grej. Typ det var ju sånt Pyjamas gjorde.
Man gör saker för att se hur folk reagerar på det och jag skulle lätt kunna gå in i en lampaffär och välta allt om jag hade råd att betala för alla lampor HAHA

Min mamma fyller år imorrn yeeeeeeeei :D
Hon tycker nog inte det är så Wow men vars fan :D

Nu ropar sängen efter mig. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0