Påskhelg

Ikväll är det ByzTB's i Tumba. Skulle vara kul o gå måste jag säga men vi får se hur mycket folk det är där när jag kommer dit efter jobbet sådär lite före tio ikväll. Har ju sett honom live förut så det är inte hela världen :P

Jag jobbar alla dagar nu i påsk förutom imorgon. Vi har öppet alla dagar men stänger vid sex eller fem varje dag vilket ska bli skönt :)   Ska försöka ta tag i Crippas utbildning också så att det blir gjort vars fan. :P

På måndag fyller min kära mor år och min syster fyller år den 14:e. Var och köpte deras presenter igår innan jobbet så att det är gjort. Visste ju vad jag skulle köpa så det var skönt att inte behöva jaga grejjer.


Har inte så mycket att fylla på här så..

So Long.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0