Namnsdag

Jupp idag är det alla Erikors dag :D

Var ledig så jag och Jenny åkte till Skärholmen o luffsade runt. Var på ÖB och köpte lite rengöringsgrejjer så att man kan torka av ytorna innan man lägger kläder i garderoben osv...
Som present för att det är min namnsdag fick jag en kaffebryggare av min mor. Bra att ha :). Hon köpte en värsting dammsugare också som är röd. Den ska jag såklart betala för :P

Ja dennis min soffa är jätte fin. Den är grå med en schäslong om det nu stavas så :D


Jag hittade två par skor idag som jag skulle velat köpa men jag lät faktiskt bli för att spara till grejjer till lägeheten. Men vilken jävla ångest jag har. Skulle kunna åka tillbaka imorrn för att köpa dem :(

Jag och jenny är ju aldrig friska när vi umgås vi gör lite crazy grejjer osv men det roligaste som vi skrattade åt ett bra tag var när hon och jag sitter o fikar. Jag har min latte o hon sin cola. Jenny blir lite förvirrad över att hon pratar så mycket och ska dricka samtidigt så hon får in en fullträff med sugröret upp i näsan.
Sen lite dikret frågar hon om jag vill ha cola. Hmmmmmmmmm NÄ tack :P

Jaja imorrn börjar mitt jobb maraton. tors fre lör sön mån tid ons tors yeeeei :P
Skulle vart ledig på tisdag men gick med på att jobba med Jesper på hmm nån annan donken i stan iallafall ...

yalla bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0