YEAH

Sådär ja nu ska jag lite kort uppdatera genom att säga att jag fick ett mail från BoMarknad där det står att jag har blivit godkänd till att skriva kontrakt.
Det ska göras den 22:a den här månaden!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det ordnar sig med de flesta möblerna också.

Sitter och planerar en inflyttningsfest nu bara för att jag är så glad :) Kommer ta ett litet tag innan jag har den för att jag vill få ordning först och måste ha pengar till att fixa det jag vill fixa.
Känns iof som att jag måste ha typ två fester för att klämma in alla som jag vill ska komma =(. Så den som läser detta och inte får en inbjudan snälla bli inte arga Ni får jätte jätte gärna komma och hälsa på en annan dag. Kommer nog ha flera fester i MIN MIN bara MIN lägenhet.

Ja ni vad händer då.? Jag jobbar på som vanligt o ska på en dejt på onsdag som jag hoppas blir trevlig. Inga förhoppningar såklart men den som lever får se om jag har fått för mig att säga.


Juste, idag på jobbet så var jag lite övertrött med tanke på att jag stängde igår och öppnade idag. Så jag cepade mig lite mot Crippa genom att stå ivägen men roligaste var när jag lekte följa john utan att han märkte. Följde med honom till diskrummet och skrek BU as högt!. Ni skulle sett vad rädd stackaren blev men kunde inte låta bli och tycka att det var aaas skoj.
Jag och Sarah låste in Kuljeet i kylen en stund också. Det går ju öppna inifrån när man bara stänger men jag låste med mina nycklar. En jätte liten stund bara och han vägrade tro på att jag var med på de hihihi.
Nej men det är såklart inte jag gör sånt heller      *EVIL LAUGH*


Nu ska jag fixa sej lite maaten vetty.
Ghetto princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0