Go getta

En ny låt som Martin skickade till mig. Väldigt bra.

I helgen så var jag ledig lördag iallafall så passade på att sova ut och sen var jag och Kaaren inne i stan en sväng. Jag köpe en ljusgrå baseball keps som är sååååå het :D kan lägga in ett foto sen kanske.

På kvällen så satt jag o Kaaren o förade hos henne i Vällingby the hoods liksom. Fan 18 stationer från centralen det är helt sjukt många HaHa
Det blev 360 såklart och hade as skoj bara att jag lyckas alltid supa Kaaren så jävla full på förkröken. Det stabiliserade sig sen iallafall som tur var så vi dansade massor. Kännde det i fötterna dagen efter :P

Sarah ringde mig på lördag dag och frågade om jag kunde jobba för att folk hade sjukanmält sig. Var inte alls sugen eftersom jag hade tvättstuga på morgonen och visste att jag skulle ut men jag ställde upp iallafall.
mådde sådär under hela mitt arbetspass men vars fan självförvållat för hela slanten.


Nä ni nu börjar Desperate så bajj vettja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0