Testa dammsugaren snart ;)

Electrolux Ultra Silencer vettni det ska bli spännande. Men allt är väl bättre än min som var köpt på Maxi haha :P Fast den har dugit för mig i 1.5 år iallafall men nu fick det vara nog.

Igår var jag hos läkaren och dom kunde såklart inte göra så mycket där på plats men eftersom det är ett återkommande problem så skickar dom en remiss till en kirurg i Fruängen.
Hoppas att han kan hjälpa mig med min tå. Det dröjer iof nån vecka innan dom hör av sig. :S
Har fortfarande ont även om jag försökte fixa det igår så jag undrar om jag kommer kunna ha högklackat på mig ikväll :(

I eftermiddag vid halv fem blir jag upplockad av Vippan så beger vi oss mot påååten vettni. Its gonna be a blast.

Nu ska ja packa upp dammsugaren som förhonningsvis suger ;) Känn på den.

Kommentarer
Postat av: caroline

Meeen heeej, hur ar det med dej? :D

2008-08-29 @ 16:45:55
URL: http://carolineis.blogg.se/
Postat av: Rambz.

sv. haha, nejfan. slutade där för ett år sedan. tränar i tullinge nu :D

lgäet me dej då?



/(R.

2008-08-29 @ 17:21:21
URL: http://rambz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0