Påsk

Ja ni, jag jobbar hela helgen. Iof är inte påsk någon BigDeal för mig men det verkar som att folk partar ganska stabilt och det vill ju jag med :P
Idag så var det sjukt lugnt på jobbet men imorrn räknar vi med att det kommer vara sjukt mycket iställt och det är ganska skönt för då går tiden fort.
Efter arbetet idag så gick jag hem till Jesper och Lollo. Dom har köpt ett Wii så vi har spelat det hela kvällen :)
Sjukt roligt men damn vad jobbigt det var att boxas haha. Lollo var grym på det hon vann typ hela tiden. Jag mest vevade lite :)

Vad tycker vi om snön? Hmm ILLA.
Antal gånger Erika har hållt på och halka    3 !!!
Först gången var imorse när jag gick till tåget. Jag tittar verkligen på ett spår där någon har halkat till men det klickar inte riktigt i hjärnan utan jag trampar på ungefär samma ställe. Smart?  ICKE!
Jag lyckades att inte ramla pladask iallafall haha. Hade blivit lite pinsamt.
Sen tycker vi illa om snön också för då är det kallt. Och jag tänkte så i morse att om jag tar på mig min tunnare jacka för det är ju faktiskt påsk . Väldigt inte smart eftersom det var svinkallt.
Duktig Idiot som Sarah hade sagt.

Nä nu ska jag koncentrera mig lite mer på TV:n tänkte jag.
Ser fram emot löning för då ska jag springa och köpa dom röda fina skorna :)
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0