Sista dagen på Donken igår och tattoo idag :)!!

Igår jobbade jag min sista dag på donken och det känns vemodigt ja men jag måste testa något annat jobb. Man vet aldrig om jag om ett år får för mig att gå tillbaka bara för att liksom. You never know!
Jag får också gå på personalfesten! WHIEE, party party :)
Jesper hade fixat in någon annan som ska jobba istället för mig så att jag fick gå också. Blev jätte glad. Och ska tydligen bli avtackad där på scenen. Får dricka sej lite för att inte tycka att det blir allt för pinsamt :P

Är ledig idag och i helgen men har lite planer. Idag ska jag tatuera mig , imorn så ska jag och Dennis till Kungens Kurva och Skärholmen för att titta och fixa :) Sen på kvällen kommer det lite folk från jobbet hem till oss och partar lite.

Ska duscha nu och sedan ska jag möta Jenny hon ska följa med mig till tatueraren. Hornstull here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0