Han är för bra.

Nyss slog jag på min dator och då ser jag att Dennis har klippt in en liten text uppe på skrivbordet
Dennis hjärta Erika

Hur gulligt är inte det :$ Han är för söt!

Vi firar 6 månader den 5:e så tänkte gå och handla en present till herrn innan jobbet idag om jag hinner. Jag vet vad jag ska ha så hinner nog göra det en annan dag också annars.

I början av månaden som kommer ska vi även provapå provboende med sambo i någon månad. Dennis ska hyra ut sin lägenhet till en jobbar kompis till oss så han ska bo helt och håller hos mig då. It feels grejt!


Nu ska jag fixa lite grejjer innan jag åker till jobbet.
Baj baj


Kommentarer
Postat av: majjan

Vi har oxå månadsdag den 5:e :) Grattis till 6 månader, nu går det undan ;)

2008-09-26 @ 07:47:32
URL: http://maariaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0