Jobbigt att jobba :P

Konstigt att det skulle vara det :P
Men igår var det tajt med personal och löning så vi fick jobba lite kan man verkligen säga. På kvällen var vi 4 stycken och då hade jag ringt in Dennis.
Så om det kom en GapBuster igår såär jag nog jäkligt körd men det orkar jag inte bry mig så mycket om faktiskt.

Hade en dispyt med en gäst igår också som blev arg över att jag inte hade växel till hans femhundrig. Jag försökte förklara för honom att det är svårt för mig att gräva upp växel när ALLA kommer med femhundringa.
Men det brydde han sig inte om för han handlar hos mig då ska jag ha växel till honom.
Han började höja rösten och det gjorde jag också sen vart han arg för att jag höjde rösten och jag sa att det var han som hade lagt standarden.
Han kunde också få växel men då i tior vilket inte gjorde honom gladare.
Tillslut så orkade jag inte och bara sa smaklig måltid utan att han hade betalat men då blev det så viktigt att betala att han sen kom med ett kort och betalade sin mat.

Skulle folk ställa sig på HM och skrika på personalen för att dom inte har växel eller på pizzerian på hörnet?
Nää det skulle man inte för sånt gör man på Donken. Dom som jobbar där kan man köra över som om dom inte vore värda någonting.

Idag är det fredag och därmed sista dagen som jag stänger. Imorn jobbar jag bara någon timme på dagen även om det också tar emot så har jag ställt upp på det.
Ska nog börja jobba lite tidigare idag också för dom hade dåligt med personal på morgonen för att folk tror att man kan vara sjuk 50ggr om året utan att det kommer att straffa sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kan man inte va sjuk 50 gånger shit de trode jag :P

2008-09-26 @ 10:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0