Blev bränd och brände mig själv.

Bara för att inte glömma bort denna dag, då jag fyllde 22, så fixade en medarbetare och jag själv två brännsår på varsin arm. Väldigt onödigt, jag veeet! Men aja jag blev bränd av en pf korg och sen lyckades jag på nått vänster bränna andra armen på steamern :S Och dom är inte kalla!! Så det räckte med att bli snuddad.
Inte första gången och inte den sista kan jag då garantera när allt är as varmt överallt .
Hade inte så jätte mycket att göra på arbetet idag men det rullade på bra och då går tiden fortare. Förutom att bränna mig så kom jag till arbetet och märkte att det inte var städat i lobbyn så jag var minsann och städade toaletter och moppade golv. Gör det verkligen inte helst men vaaad ska man göra :P

Med tanke på att jag jobbade så passade Dennis på att åka med sin farbror till Strängnäs och hälsa på där. Så han kommer hem någon gång ikväll :)

Vet inte om jag har sagt det men jag har fått tre presenter :) Av Dennis fick jag presentkort hos tatueraren så ska tatuera mig på låret :) Ni får se vad det bli och hela det där sen när det är klart men den 18:e så smäller det :) Av mamma har jag fått presentkort på HM, fungerar alltid :) och så fick jag en jätte fin blomma av Lollo och Jesper idag.
Aaaall good !!



xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0