En Shopaholics bekännelse

Kan kryssa av några grejjer som jag skulle göra idag. Tog ner tavlorna från väggen också. Nu känns det som att vi är påväg framåt. Flyttar ändå om 2 veckor. Kan ni fatta 2 VECKOR!! YEAH!

Har skrivit ut typsnittet jag vill ha till tatueringen och innan det började jag undra vart i skogen presentkortet till tatueraren har tagit vägen.
Letade ,letade, letade, blev irriterad, blev frustrerad. Tog det lugnt gick ett varv i lägenheten. Sen hittade jag det. Hade lagt den på ett sånt där ställe där man för stunden tycker blir bra och sen glömmer bort det. Hann bli så trött på mig själv. Kunde likagärna ha tappat det ur handväskan eller vad som helst.
Men det löste ju sig så jag la det i plånboken. Då kanske jag kommer ihåg att det ligger där tills imorn :)



Såg En shopaholics bekännelse nyss med Dennis och den var kul. Inte som jag trodde den skulle vara riktigt men en chick-flick, absolut. Kul, pinsam och förutsägbar ;) Underhållande!



Tomorrow EB here I come :P After that tattoo. Som jag har längtat att känna och höra nålen (obs! inte se)!!


xoxo
erika


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh den vill jag också se, skulle ju hyra den ihelgen men den va helt sluuut.. ):



Hoppas det går bra idag.. (:

2009-08-18 @ 11:08:24
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0