oj vad herrn sprang!

imorn är jag ledig efter vad som känns som ett år av stängningar :P Får sova ut på morgonen men ändå är jag trött när jag vaknar. Gillar iof inte att sova bort heeela morgonen iallafall.
Det har iallafall gått bra förutom att vi har haft ganska lite att göra. Allt blir faktiskt lite jobbigare då.
Tråkigaste med att jobba stängningar är att jag och Dennis <3 går om varandra hela tiden. Han går till jobbet på morgonen, pussar mig hejdå och sedan när jag kommer hem så sover han oftast. :( Men någon måste stänga restaurangen också så är väl inte jätte bitter.
Allt blir bättre när vi flyttar också. Då ska jag minsann cykla till arbetet!! Inge pendeltåg här inte, hihi.

Hmm. Vad händer imorgon då när jag är ledig?
Ska dammsuga hemma, packa ihop mattorna, ta ner gardinerna(?), gå egenom alla papper i kökskåpet, tömma lådorna under sängen... Kommer inte på något mer just nu. Måste bara verkligen, verkligen ta tag i detta.
Ringa två telefonsamtal också till Botkyrkabyggen och till Com Hem. Visste att det var något mer, haha!

På tista( ;) ) så tatuerar jag mig wiiihoo.!!



xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0