Varm dag

När det är varmt ute är det varmt inne hos oss också. Jag hade matsalen idag under lunchen och då blir det massa spring. När det inte är mitt skift så kan jag inte slarva med något liksom.
Kvällen gick bra och det var lugnt så skickade hem en nisse lite tidigare och funderade på att skicka nästa också men det rullade på lite nästa timme sen. Och sen dött igen och sen kom alla kvart över/halv nio någongång och skulle ha specialare på rullande band. Hann bli stressad och irriterad men vad ska man göra. Jag blev klar till halv tio iallafall. Trodde att jag skulle bli kvar mycket längre faktiskt.
Stänger imorn igen så får väl vara beredd på ungefär samma visa.

Visningen av min lägenhet är imorn eftermiddag också men jag är fundersam för den skulle vara på en bostads sida och jag har hållt koll där men har inte lyckats se den :S Så hoppas att det kommer några och att någon vill ha den den 1:a september. Har inte riiiktigt råd med dubbelhyrorna vettni.

Hade väl inte mer på hjärtat just nu så:
xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0