-10 grader

Det är fan galet kallt ute :( Man ska inte klaga jada jada jada, men jag gillar sommaren! Thats that!

Idag på jobbet var det skit mycket att göra på lunchen men sedan på kvällen så hände det inte ett skit :P Jag skickade ca 30 sms under tiden för att jag var uttråkad.
Imorn jobbar jag bara på lunchen och ska kanske träffa Jenny och bebisen Fanny efter det. :)

Mamma messade mig också och berättade att hon minsann har bokat en resa till New York. Kunde ju inte ringa så ska ringa henne imorn och luska mer på vad hon nu har fått för sig.
Jag och Dennis ska nog boka vår resa till Thailand om två månader då har vi sparat till biljetterna iallafall :)

Seeeen så ska jag typ börja banta. Känner mig fet om magen och hjar väl alltid haft hull men nu får det faktiskt vara nog. Ska följa chefens råd och käka äpplen om jag blir hungrig och inte äta efter sju typ. Börjar med det iallafall så får man dra det hårdare när man fått pli på det.
Visst ska man träna osv osv. Men jag kommer inte ta mig till gymmet om jag inte har någon som säger åt mig vad jag ska göra. Och en personlig tränade har jag då inte råd med :(
Kanske börjar promenera om jag och Dennis lyckas peppa varandra till att göra det tillsammans.

Nu går NCIS på televisionen. bajjj

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0