Hopp.

Min far ringde nyss och sa att han är på båten över till Finland. Det tog ett tag innan jag fattade. Han åker dit för att vara med farfar. Farfar har haft stora problem med höfter och sår i benen och liknande. Och han har diabetes som har gjort att dessa sår inte läker. Det såg bättre ut men nu är infektionen i kroppen riktigt illa :(
Så igår fick han åka akut till sjuhuset och tyvär vet vi inte just nu. Det kan räcka med en amputation men det kan sluta så mycket värre också.

Känner mig riktigt trasig nu och måste iväg o jobba om en timme. Det känns... :(

Kommentarer
Postat av: sanna

hejsan gumsan. hoppas din farfar blir bättre. vet hur det känns, har det precis likadant med min morfar. har varit så till och av nu ett bra tag. skitjobbigt. tänker på dig och er. sköt om sig. pussåkram

Postat av: sanna

uscha, tänker på dig gums. har det precis likadant med min morfar just nu, så jag vet hur det känns. känslan av maktlöshet och inte kunna göra något. det suger. hoppas det blir bättre och att allt går bra. tänker på er. pussåkram

Postat av: sanna

hmm.. det blev visst flera.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0