I lördags...

Var vi och bowlade. Jag, Dennis, Willy och Danne. As trevligt och vi fick det gratis. Ni vet jag har ju kontakter haha.. Eller något!
Killen som stod vid bowlingen levererar varor till Donken och jag tog emot dom lite då och då.
Det jag ville komma till var att jag faktiskt kom tvåa båda ggrna som vi spelade. Inte illa va?!!
Dennis vann såklart men det kan man inte göra mycket åt men jag blev tvåa. Vann över boysen liksom. Hur bra är inte jag :P


Det blir ingen fika med Elin idag hon hade nåt annat att göra så jag ska väl sola lite kanske på vägen hem.

Vem är du C som säger att vi blir grannar om jag flyttar till Tullingeberg. ?? Don't like anonyma personer.


xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeh Erika.. har du redan glömt att jag bor i tullingeberg..



Carro.. finska..



Nu blir ja lite besviken ;)

2009-01-21 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0