Kommer det att snöa?

Dom sa på vädret i morse att inatt ska det snöa. Vi får se. Det är -4 grader här hos mig just nu iallafall.
Så det är inte helt omöjligt. För jag säger att det måste typ vara 0 gradigt för att det ska snöa. Det har jag fått lära mig någonstans någongång. Men Dennis säger att det kanske inte alls är så. Är det någon som vet typ exakt?

Messade far min igår och hörde läget och farfar har opererats och förhoppningsvis så behöver han inte amputera om allt nu läker som det ska. Han hade iallafall blivit jätte glad för att pappsen hade åkt till Vaasa för att vara med honom.

Nu är jag trött och stänger imorn med då kommer Micke och Ella för att äta lite sushi till middag.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0